Info, Marketing digital
Vanatorii de Mit-uri SEO
Ne propunem sa distrugem cele mai raspandite mituri SEO in cele ce urmeaza. Exista atat de multe mituri, iar pe masura ce SEO evolueaza, miturile continua sa creasca. Haideti sa nu mai credem in ele!
Mai jos, o lista cu mituri SEO care aduc prejudicii unui website de a se clasifica cat mai sus in cautarea organica.
Garantarea primei pozitii in clasamentul cautarilor #1
Clientii ne abordeaza cu intrebarea: Cum ajungem pe prima pagina a Google cu afacerea noastra? Considera ca este un proces usor – sau daca ne platesc pe noi sau o alta companie in doar doua saptamani putem face minuni. Daca cineva iti spune asta sa nu crezi!
Clasarea necesita timp si mult efort. Uneori, oricat de mult optimizam un site web, ajungem la provocarea de a nu putea sustine SEO cu continut suplimentar sau campanii din cauza unui buget restrans, sau datorita unei alte modificari a algoritmului motorului de cautare.
SEO este un proces ce se intampla doar o singura data
Cel mai rau mit este ca SEO este ceva ce faci o data, uiti si te-ai resetat! Nu este doar o chestiune de instalarea a 2-3 plugin-uri. Care este rezultatul daca tu crezi asta? Concurenta ta isi continua eforturile de SEO, iar website-ul tau poate suferi scaderi de clasament pentru cei care au crezut in SEO doar o data.
Daca nu utilizati continuu cele mai noi tendinte si strategii SEO, veti ramane in spatele concurentilor dvs. in clasamentele Google.
SEO este o inselatorie
Gandind ca SEO este o inselatorie si nu merita efortul, afacerile pe internet pierd o sursa valoroasa de trafic, oportunitati si vanzari.
SEO implementat prost nu functioneaza. Asta da. Un SEO implementat bine poate transforma afaceri atunci cand strategia este corecta.
SEO este un cod cu care putem trisa
SEO nu este VooDoo. Performanta SEO poate fi urmarita la fiecare pas si puteti vedea exact ce impact ati avut. Daca nu scrii pentru oamenii care vor citi continutul tau, faci ceva gresit.
SEO, ca orice alta disciplina, se refera la multa munca. Tactica pe termen scurt nu va oferi succes pe termen lung. Investiti in continut excelent si uitati de gaini jumulite sub clar de luna plina.
SEO este ieftin
Am avut clienti care au facut greseala de a cumpara promisiuni si au asteptari nerealiste cu privire la ceea ce se poate realiza. Acest lucru duce la irosirea unui buget, iar uneori aceasta tactica folosita este mai daunatoare pe termen lung.
Fiecare website are nevoie de un blog
Ceea ce este potrivit pentru site-ul unui client poate sa nu fie corect pentru altul.
Cuvintele cheie sunt tot ce ai nevoie
Un mit care ar trebui sa dispara este acela ca in centrul SEO stau cuvintele cheie. Viteza cu care se incarca website-ul, legaturile, continutul de calitate si utilitatea acestuia sunt elemente esentiale ale unui website si nu trebuie trecute cu vederea.
Numele domeniului ar trebui sa includa un cuvant cheie
Includerea cuvintelor cheie in numele domeniului dvs. nu va ajuta sa va clasificati in termeni extrem de competitivi. Rezultatul nu este altul decat: un nume de domeniu mai lung. Acest lucru il face sa para un spam.
Cu cat mai mult continut cu atat mai bine
Puteti scrie mii de articole, dar daca ratati ceea ce consumatorii cauta de fapt in spatiul dvs., este posibil sa aveti articole scrise degeaba.
Una dintre cele mai mari greseli pe care oamenii le fac atunci cand incearca sa stapaneasca SEO este aceea ca incercand totul simultan sa devina stapani peste nimic.
Trebuie sa publici continut regulat
Un mit comun despre SEO este ca trebuie sa aveti un orar de afisat continut nou. Atunci cand vine vorba de crearea de articole sau bloguri, noi am observat site-uri in crestere in topul rezultatelor cautarii, fara continut proaspat in ultimele 8 luni.
In concluzie nu incercam sa fim parintii ce educa copii in ceea ce priveste SEO. Este posibil sa va avertizam sa nu faceti unele lucruri si voi chiar sa le faceti.
Dar intr-un final, cele mai bune lectii s-au invatat atunci cand au fost ignorate sfaturile.