Info, Marketing digital

Un pop-up care creste Rata de Conversie

Sa vorbim despre pop-up-uri.
In general, aceasta strategie nu este vazuta cu ochi buni. Cu toate acestea, pop-up-urile  sunt un instrument de optimizare a conversiilor, incredibil de usor de implementat si eficiente.

  • Text Hover
Implementarea este totul

     In mod obisnuit, un pop-up este destul de enervant daca iti apare In locul gresit la momentul nepotrivit. Din nefericire, acest lucru se intampla mai des decat ne-ar placea sa ne gandim.
     Implementarea unui pop-up cu un oarecare succes, necesita un echilibru perfect intre momentul potrivit si mesajul corect.

  • Text Hover

Sa examinam cateva exemple pentru a vedea ce inseamna asta in realitate.

     A) Imaginati-va ca un vizitator intra pe site-ul dvs., cautand ceva, dar nu gaseste nimic convingator. Urmeaza sa paraseasca pagina. Daca, in acest moment, folositi un pop-up pentru a-l invita sa se inscrie la newsletter-ul dvs., exista sanse mari sa ignore acest lucru. Din moment ce nu a fost impresionat de site-ul dvs., de ce ar dori sa primeasca e-mailuri de la dvs.? 
     B) Acum, un alt scenariu. Cineva face click pe unul dintre anunturile dvs. social media si intra pe o pagina de produs. Click de cateva ori, poate chiar salveaza produsul in lista de dorinte … dar curand urmeaza sa plece. Daca utilizati acest moment pentru a-i servi o oferta de timp limitata – expediere gratuita pentru urmatoarele 12 ore, de exemplu – aceasta ar putea fi suficienta pentru a face persoana sa actioneze din impuls.Un pop-up orientat corect, poate infrumuseta experienta de cumparare a unei persoane si este singurul tip de pop-up pe care ar trebui sa-l implementati.
  • Text Hover

Idei despre cum sa utilizati pop-up-uri pe site-ul dvs.

V-am convins sa testati eficacitatea unui pop-up in magazinul dvs? Iata cateva strategii care merita explorate:

Deschiderea cosului

     Studiile arata ca aproximativ 70% dintre cumparatorii online isi abandoneaza cosurile la checkout. In timp ce exista multe motive legitime pentru care se intampla acest lucru, puteti incerca sa reduceti rata abandonului de cos cu o oferta de ultim moment sau o sugestie pentru a salva elementele in lista de dorinte.

Oferte cu timp limitat

     Desfasurati oferte speciale cu timp limitat pentru a crea un sentiment de urgenta. Daca cineva paraseste pagina, aveti mai multe sanse de a primi adresa de e-mail in schimbul unei reduceri speciale decat sa-i fortati sa cumpere.

Pagina de produs

     Nu permiteti utilizatorilor sa plece fara a cumpara, aruncand o oferta indulcita (de exemplu, un cod de reducere).
  • Text Hover
Landing Page

     Cand Landing Page (prima pagina) a website-ului dvs. nu reuseste sa convinga vizitatorul sa achizitioneze ceva, un pop-up va ofera o a doua sansa.
     Strategiile de tip pop-up vizeaza utilizatorii care au manifestat un interes clar pentru produsele dvs. Cea mai mare provocare este de fapt schimbarea mentalitatii. Intentia sa devina Actiune.
  • Text Hover
Trei aspecte-cheie ale unui pop-up cu intentie de conversie sunt:
  • Un design atragator

  • Un mesaj sau o intrebare indrazneata

  • O oferta irezistibila si de nerefuzat

  • Text Hover
Vei crede cand vei vedea; putem garanta acest lucru.
Incercati chiar acum implementarea unui pop-up cu un mesaj corect care sa apara la momentul potrivit!
Succes!
  • Text Hover

Autor