Info, Marketing digital
Un pop-up care creste Rata de Conversie
Sa vorbim despre pop-up-uri.
In general, aceasta strategie nu este vazuta cu ochi buni. Cu toate acestea, pop-up-urile sunt un instrument de optimizare a conversiilor, incredibil de usor de implementat si eficiente.
In mod obisnuit, un pop-up este destul de enervant daca iti apare In locul gresit la momentul nepotrivit. Din nefericire, acest lucru se intampla mai des decat ne-ar placea sa ne gandim.
Implementarea unui pop-up cu un oarecare succes, necesita un echilibru perfect intre momentul potrivit si mesajul corect.
Sa examinam cateva exemple pentru a vedea ce inseamna asta in realitate.
Idei despre cum sa utilizati pop-up-uri pe site-ul dvs.
V-am convins sa testati eficacitatea unui pop-up in magazinul dvs? Iata cateva strategii care merita explorate:
Studiile arata ca aproximativ 70% dintre cumparatorii online isi abandoneaza cosurile la checkout. In timp ce exista multe motive legitime pentru care se intampla acest lucru, puteti incerca sa reduceti rata abandonului de cos cu o oferta de ultim moment sau o sugestie pentru a salva elementele in lista de dorinte.
Desfasurati oferte speciale cu timp limitat pentru a crea un sentiment de urgenta. Daca cineva paraseste pagina, aveti mai multe sanse de a primi adresa de e-mail in schimbul unei reduceri speciale decat sa-i fortati sa cumpere.
Strategiile de tip pop-up vizeaza utilizatorii care au manifestat un interes clar pentru produsele dvs. Cea mai mare provocare este de fapt schimbarea mentalitatii. Intentia sa devina Actiune.
-
Un design atragator
-
Un mesaj sau o intrebare indrazneata
-
O oferta irezistibila si de nerefuzat
Incercati chiar acum implementarea unui pop-up cu un mesaj corect care sa apara la momentul potrivit!