Info, Marketing digital
Sloganul Perfect Exista!
Unele mesaje si sloganuri sunt usor de retinut. Altele sunt usor uitate. Asta pentru ca oamenii sunt diferiti si isi amintesc lucruri diferite: fie melodia, fie mesajul, fie brand-ul.
Iata cateva dintre cele mai tari mesaje:
1. Maybelline: „Poate ca s-a nascut cu ea. Poate e Maybelline.” /
„Maybe she’s born with it. Maybe it’s Maybelline.”
Sloganul a fost folosit din 1991 pana in 2016 cand a fost inlocuit de noua poveste „Make it Happen” a brandului.
2. Red Bull: „Red Bull iti da aripi” / „Red Bull gives you wings”
Problema era ca Red Bull nu oferea mai mult decat o ceasca medie de cafea. Iar Tribunalul din New York a decis ca sloganul era inselator pentru clienti. Astfel ca aceste aripi au costat 13 milioane de dolari – amenda.
3. Skittles: „Gusta curcubeul” / „Taste the rainbow”
4. McDonald’s: „Il iubesc” / „I’m lovin’ it”
Un alt jingle faimos este “I’m Lovin It”. Acesta a primit un mare ajutor si din partea lui Justin Timberlake in 2003, cand a lansat o melodie inclusa pe albumul sau de atunci.McDonald’s a cheltuit 1.37 miliarde de dolari în publicitate în 2003, cand a lansat campania, ceea ce a condus la o crestere de 11% a vânzarilor în acel an (17,1 miliarde de dolari).Deci, da, ai putea spune ca a functionat.
5. Burger King: “Serveste cum vrei.” / “Have it your way.”
Cel mai reusit slogan al lantului de fast-food a fost un indemn pentru clienti, sa-si comande ceea ce doresc, cum doresc.
BK a renuntat la fraza in 2014 si a inlocuit-o de atunci cu mai multe slogane noi, printre care sloganul “Fii cum vrei” / „Be your way” si cel mai recent, sloganul “Simte cum vrei” „Feel your way”
6. Nike: „Doar fa-o.” / „Just do it”
Puterea celui mai bun slogan din ultimii 30 de ani provine nu numai din longevitatea sa, ci si din impactul sau general, asupra industriei de fitness, a incaltamintei, a modului de viata.
In scopul de a castiga cote de piata de la alte branduri, cum ar fi Reebok, directorul publicitar Dan Wieden a creat sloganul de schimbare a jocului de la Nike in 1988.
“A fost vorba de indemn”, a declarat Liz Dolan, fostul director de marketing la Nike, pentru The Washington Post. “Trebuia sa fie personal”. Si a fost si continuare este.
Mesajul lui Nike a motivat in mod constant oamenii sa fie mai rapizi, mai puternici si mai buni. Sloganul Perfect Exista!