Info, Marketing digital

Puterea Obisnuintei

“De cele mai multe ori, ceea ce facem, este ceea ce facem de cele mai multe ori”

   Pilotul de Formula1 Lewis Hamilton a reusit sa opreasca la boxe in garajul echipei adverse pentru a schimba anvelopele. Recent schimbase echipa McLaren cu cei de la Mercedes. Obisnuinta insa l-a facut sa opreasca in dreptul tehnicienilor de la McLaren (fosta sa echipa) atunci cand a vazut echipamentul acestora:

   Acesta este un exemplu clar de “Puterea Obisnuintei”.O mare provocare pentru comercianti este aceea de a influenta comportamentul consumatorilor.
   Obiceiurile acestora influenteaza direct succesul marcilor si produselor din piata. Se estimeaza ca 45 % din alegerile facute in timpul unei zile nu sunt constiente ci rezultatul obiceiurilor.
   Un brand renumit Target a reusit sa modifice comportamentul femeilor folosindu-se de un eveniment major din viata lor: nasterea unui copil. Folosindu-se de tendintele oamenilor, naturale de schimbare,  le-au comunicat ca Target este locul in care gasesc tot ceea ce au nevoie.   

   Provocarea ta ca antreprenor este aceea de a schimba comportamentul consumatorului bazat pe obiceiuri adanc inradacinate.
   Trebuie sa gasesti factorul declansator pentru schimbarea obiceiurilor si nisa in care trebuie sa te situezi.


   Obiceiurile desi sunt naturale pot fi schimbate daca intervenim in momentul potrivit pentru a construi un brand de renume.

  • Text Hover

Autor