Info, Marketing digital
SEO
Ati luat in considerare cuvintele cheie, ati urmarit CTR (Rata de click).
Când vine vorba de SEO (optimizarea motorului de căutare), este ușor să postezi lucruri pe site-ul tau sa vezi exact ce functioneaza si prinde , insa singurul lucru care functionează într-adevar este o strategie pe termen lung.
Pentru a va ajuta sa va imbunatatiti eforturile SEO pe o cale de succes, iata patru pasi pe care ii puteti lua pentru a va regandi abordarea si pentru a incepe sa vedeti rezultatele.
Regandind SEO
In plus, algoritmii motoarelor de cautare evoluează în mod constant, deci este important să ramaneți la curent cu cele mai bune practici pentru a pastra site-ul dvs. intr-o pozitie superioara.
Nu o lua pe scurtatura
“Jocul” SEO are reguli stricte. Sigur, există modalități rapide de a merge înainte prin care puteti trisa – dar indiferent de ceea ce vă spune cineva, niciuna dintre aceste tactici nu va duce spre rezultate pe termen lung. De fapt, mulți pot fi chiar penalizati. De la umplerea cuvintelor cheie la texte ascunse și pagini false, aceste tehnici SEO de “black hat” te vor penaliza iar readucerea site-ului pe pozitii ridicate implica mult mai multa munca. Mai devreme sau mai târziu, motorul de căutare se va prinde și toate castigurile pe care le-ați experimentat odată vor fi îndepărtate imediat. Luați în considerare comportamentul uman Cuvintele cheie sunt înca relevante, dar pierd importanta în lumea căutării. În aceste zile, Google evaluează modul în care utilizatorii cauta, prioritizeaza și proceseaza continutul, pe care apoi îl integrează în algoritmul sau de cautare incredibil de complex. Asta înseamnă ca cel mai important este conținutul relevant: Google va vede și va recompenseaza cu mandrie pentru coerenta. În plus, scrierea care ruleaza în mod logic si ofera informații valoroase este mult mai probabil să încurajeze un cititor să rămână pe site, mai degrabă decât o pagină spam umplută cu puf.
Valoarea conteaza!!!
Pentru a profita la maximum de eforturile dvs. de marketing digital și SEO, incercati sa va descoperiti valorile dvs. dar, mai degrabă decât să va concentrati pe cuvinte cheie concentrati-va pe strategia de ansamblu. De exemplu, un anumit cuvant cheie poate avea un volum de căutare de 200.000 pe luna, dar poate contribui doar la 12 conversii pe luna. Un alt cuvânt cheie ar putea avea un volum de numai 400 pe luna, dar va contribui la 20 de conversii. Cand stii de unde provine fiecare leu și conversie, poti sa te concentrezi asupra masuratorilor care generează venituri, în loc de măsurători inutile SEO. Va ganditi că este un vis de a rămâne pe prima pagină a motoarelor de cautare? Cu tehnicile SEO ale echipei ScriemCodat, acesta poate fi realitatea ta.
ScriemCodat va poate ajuta sa ajungeti in varful piramidei!
Noi va putem ajuta brand-ul să ajungă și să mențină in top. Pentru a afla mai multe, contactați-ne astăzi.