Info, Marketing digital, Servicii

Logo

Creierul uman procesează imaginile de 60.000 de ori mai repede decat un text. Mai bine desenam aceasta postare decat sa o scriu

Logo-urile sunt incredibil de puternice pentru marca dvs.: cele mai bune sunt instantaneu recunoscute, indiferent de context.



Pe termen lung, logo-urile aduc un rezultat mult mai bun, va economisesc timp și efort, fata de rezultatele interprinse de strategiile de marketing. Dar este posibil sa nu stiti ceva: trebuie sa aveti dimensiuni si versiuni diferite ale logo-ului dvs. pentru a satisface cele mai pretentioase cerinte ale utilizatorilor in mediul online.

In calitate de antreprenor, este foarte important să optimizati strategiile de marketing pentru a obtine rezultate.
M de la McDonald’s nu mai are nevoie de nici un ajutor. Tu insa da.




Ai nevoie de patru versiuni pentru logo-ul dvs. si iata si de ce:

1. Versiune orizontala / landscape – pentru website, Youtube sau Facebook

2. Versiune compacta / patrata – Retelele de socializare au nevoie de aceasta imagine.

3. Initialele brand-ului dvs. – Este un logo folositor daca numele marcii este lung, dar, în general, este minunat sa aveți o versiune minuscula a logo-ului dvs. pentru a o pune în coltul imaginilor / posturilor.

4. Versiune alb-negru = Pentru brand-uirea produselor(stilouri, îmbracaminte, animale de plus … produse ce nu pot utiliza versiunea color




Nu trebuie sa va limitati la o singura varianta de logo. Prin schimbarea si utilizarea a mai multor dimensiuni, va extindeti acoperirea pe piata si deveniti un brand recunoscut si renumit. Mai ales în lumea de azi, cand retelele de socializare necesită dimensiuni diferite pentru coperta și imaginile de profil, este imperativ să avem flexibilitatea diferitelor dimensiuni ale logo-ului.

In plus, pot garanta ca intr-un anumit moment, veti dori sa va puneti logo-ul pe ceva și nu va parea potrivit; sfatul meu este sa economisisi timp și bani prin obtinerea diferitelor dimensiuni și versiuni de la inceput, astfel incat să nu trebuie sa fugi inapoi la designerul dvs. si sa cheltuiti mai multi bani atunci cand logo-ul dvs. pare ciudat distorsionat pe tricoul pe care tocmai l-ati comandat.

Autor