Info, Marketing digital

Design persuasiv

Ai un web site deja si iti doresti un trafic mai mare? Ai un magazin online si iti doresti vanzari mai bune?
Cum sa intelegem cat mai bine ce gandesc vizitatorii web site-ului tau pentru a-i determina sa faca si achizitii?

   Cateva intrebari ce-si pot gasi raspunsuri daca studiem aplicatiile telefoanelor mobile. Daca acestea reusesc sa ne tina lipiti de ecrane, de ce nu am reusi sa cream un web site sa ne tina lipiti de ecranul laptopului sau al oricarui dispozitiv?
   De ce reuseste o aplicatie de mesagerie sa ne tina ochii tintuiti pe cele 3 puncte chiar daca am inchide si ne-ar avertiza imediat cum avem un raspuns?

  • Text Hover
Design-ul persuasiv

este cel ce interactioneaza cu partea creierului ce formeaza obiceiuri si dependente. Este destinat sa stimuleze dopamina si sa dea oamenilor un sentiment ca vor fi recompensati daca raman in aplicatie.
   Aceeasi psihologie este aplicata si de catre Instagram sau Twitter unde cauti permanent informatii noi.

   Alte aplicatii precum Facebook fac apel la nevoie noastra de iubire si atentie. Jocuri precum Farmville ne pastreaza atentia deoarece am investit foarte mult timp in ele si nu putem renunta pur si simplu.
   Notificarile aplicatiilor sunt de obicei rosii , deoarece culoarea rosie elibereaza cortizolul hormonului de stres. Acest lucru ne face sa simtim ca trebuie sa rezolvam ceva, deci reactionam la notificare.

  • Text Hover
Design-ul persuasiv

actioneaza la nivelul subconstientului. Dezvoltatorii de aplicatii mobile si designerii de jocuri au inteles acest lucru mult mai bine decat multe companii din retail.


Multi antreprenori cred ca daca au gasit formula rationala a produsului si pretului perfect vor castiga in fata concurentei. Dar multe decizii ale consumatorilor sunt intuitive.


Primul pas  in gandirea experientei placute furnizate clientilor ce iti viziteaza web site-ul tau este intelegerea comportamentului acestora si ce ii determina sa-si formeze obiceiuri si dependente. 

   Intrebarea pe care multi antreprenori si-o adreseaza este: Cum pot face mai multi bani? Noi credem ca este bine sa te intrebi: Cum pot poti imbunatati experienta oferita consumatorilor? Daca intelegi aceasta misiune a ta, succesul nu va intarzia sa apara insotit si de partea materiala.

  • Text Hover

Autor