Info, Marketing digital

Culori pentru un logo de succes

Selectarea unei palete de culori este una dintre cele mai de impact alegeri pe care le puteti face in timp ce va dezvoltati estetica marcii. Punctele voastre forte pot fi evidentiate prin culori perfect alese si va poate ajuta sa atrageti clientii potriviti. Combinatia gresita poate avea efect invers.

Psihologia culorilor ne spune ca ne pot fi influentate emotiile si comportamentele. Galbenul este vesel (pentru ca soarele este stralucitor si galben!) si verdele este calmant (tolaniti in iarba sau privitul la o gramada de frunze este relaxant).

Ce inseamna brandul tau?

Nimeni nu-ti cunoaste afacerea – punctele forte si obiectivele – mai bine decat tine. Inainte de a alege schema de culori a logo-ului, ganditi-va la mesajul pe care il doriti cel mai mult sa-l transmita afacerea dvs. In primul rand, uita-te la personalitatea marcii tale. Ce virtuti doriti sa evidentiati? Viteza, inovatie indrazneata, eficienta, compasiune, intuitivitate? Cunoasterea tonului poate merge mult pana la rafinarea alegerilor de culoare. Cercetarile ne arata ca nuantele albastre, de exemplu, accentueaza competenta, în timp ce nuantele rosii te fac sa pari îndraznet si energic.

Semnificatia culorilor?

Logo Rosu

Semnul universal al emotiei, al pasiunii si al furiei. Brandul tau este tare, jucaus, tineresc sau modern? Va considerati mai matur, mai clasic sau mai serios? In acest caz Rosu poate sa nu fie pentru dvs.

Logo Portocaliu

O culoare revigoranta, jucausa. Folosim portocaliu pentru a iesi in evidenta. Este folosit mai rar decat rosu, dar totusi are o energie aparte. Debordeaza de entuziasm, fascinatie si fericire.

Logo Galben

Accesibilitate, bucurie, spontaneitate, energie. Galbenul te inveseleste, iar brandul tau va radia o energie tanara la preturi accesibile. Nimeni nu pune galben într-un colt!

Logo Verde

Verdele inspira sentimente calme, sanatate, prospetime si seninatate. Este utilizat de catre multe asociatii medicale. Esti in finante? Gradinarit? Luati în considerare sa folositi verde.

Logo Albastru

Regele clasic al culorilor, albastru apare în peste jumatate din toate logo-urile. Deoarece simbolizeaza increderea si maturitatea, albastrul te va asigura ca esti luat în serios.

Logo Violet

Este partea luxoasa a curcubeului. Pictati cu violet pentru a aparea simultan de ultima ora si întelept. Contine si o pata de feminitate in el.

Logo Roz

Nimic nu spune „girly” ca roz. Dar este mai versatil decat atat. De la trandafir pastel la neon magenta, alege roz pentru un aspect modern, tineresc si luxos.

Logo Maro

Ce poate face maro pentru tine? Marca dvs. va parea durabila in timp, masculina si serioasa.

Logo Negru

Negrul este noul negru. Vrei sa pari elegant, modern, luxos si exclusivist? Este timpul sa devii negru. Preferi economic si accesibil? Atunci stai departe de partea intunecata.

Logo Alb

Ca o culoare neutra, considerati albul ca accent secundar. Albul este tineresc si economic. Este recomandat pentru utilizare in aproape orice tip de brand.

Logo Gri

Nu este destul de intunecat insa nici destul de deschis. Griul este la granita intre clasic si serios pe de o parte si accesibil pe de alta parte.

Culoarea conteaza pentru a indemna potentialii clienti spre actiune. Dar a spune ca o culoare vinde mai bine decat alta, este exagerat. Nu exista cea mai buna culoare universala. Ceea ce functioneaza pe un site nu functioneaza neaparat pe altul.

 

Ierarhia vizuala conteaza!


Autor