Info, Marketing digital
Culori pentru un logo de succes
Selectarea unei palete de culori este una dintre cele mai de impact alegeri pe care le puteti face in timp ce va dezvoltati estetica marcii. Punctele voastre forte pot fi evidentiate prin culori perfect alese si va poate ajuta sa atrageti clientii potriviti. Combinatia gresita poate avea efect invers.
Psihologia culorilor ne spune ca ne pot fi influentate emotiile si comportamentele. Galbenul este vesel (pentru ca soarele este stralucitor si galben!) si verdele este calmant (tolaniti in iarba sau privitul la o gramada de frunze este relaxant).
Semnificatia culorilor?
Semnul universal al emotiei, al pasiunii si al furiei. Brandul tau este tare, jucaus, tineresc sau modern? Va considerati mai matur, mai clasic sau mai serios? In acest caz Rosu poate sa nu fie pentru dvs.
O culoare revigoranta, jucausa. Folosim portocaliu pentru a iesi in evidenta. Este folosit mai rar decat rosu, dar totusi are o energie aparte. Debordeaza de entuziasm, fascinatie si fericire.
Verdele inspira sentimente calme, sanatate, prospetime si seninatate. Este utilizat de catre multe asociatii medicale. Esti in finante? Gradinarit? Luati în considerare sa folositi verde.
Regele clasic al culorilor, albastru apare în peste jumatate din toate logo-urile. Deoarece simbolizeaza increderea si maturitatea, albastrul te va asigura ca esti luat în serios.
Este partea luxoasa a curcubeului. Pictati cu violet pentru a aparea simultan de ultima ora si întelept. Contine si o pata de feminitate in el.
Nimic nu spune „girly” ca roz. Dar este mai versatil decat atat. De la trandafir pastel la neon magenta, alege roz pentru un aspect modern, tineresc si luxos.
Ce poate face maro pentru tine? Marca dvs. va parea durabila in timp, masculina si serioasa.
Negrul este noul negru. Vrei sa pari elegant, modern, luxos si exclusivist? Este timpul sa devii negru. Preferi economic si accesibil? Atunci stai departe de partea intunecata.
Ca o culoare neutra, considerati albul ca accent secundar. Albul este tineresc si economic. Este recomandat pentru utilizare in aproape orice tip de brand.
Nu este destul de intunecat insa nici destul de deschis. Griul este la granita intre clasic si serios pe de o parte si accesibil pe de alta parte.
Culoarea conteaza pentru a indemna potentialii clienti spre actiune. Dar a spune ca o culoare vinde mai bine decat alta, este exagerat. Nu exista cea mai buna culoare universala. Ceea ce functioneaza pe un site nu functioneaza neaparat pe altul.
Ierarhia vizuala conteaza!