Info, Servicii
Continut Web
Multi antreprenori, proprietari de afaceri si comercianti urasc procesul de scriere a continutului web. Ei considera ca este un proces obositor si se tem ca nu vor putea sa-si transmita ideile și propunerile de vanzare unice intr-un mod eficient.
Dar, asta se poate schimba cand înteleg regula de aur a scrisului de continut web. Acest principiu simplu nu numai ca face scrierile dvs. mai bune, ci faciliteaza scrierea cuvintelor de care aveți nevoie în acelasi timp. Te-ai întrebat ce mesaj sa transmita aceste vorbe intelepte? Scrie pentru a informa și pentru a convinge, nu pentru a impresiona.
Acest sfat este simplu, dar este o idee pe care marketingul tinde sa o ignore. Sa-l împarțim în câteva detalii-cheie:
Scrie pentru a informa – cel mai important lucru despre scrierea conținutului dvs. web este să vă asigurați că cititorul înțelege punctul de vedere pe care încercați să îl transmiteti. Deci, puteți începe prin a scrie câteva ganduri importante pe care cu siguranță doriți să le obțineți într-o pagină sau articol.
Scrie pentru a convinge – probabil că ați auzit că în vanzari și marketing este mult mai important sa aratati decat sa spuneti. Aceasta este o regulă excelentă dupa care sa traiti nu insa pentru a crea continut web. Este important sa aratati beneficiile decat sa prezentati fapte si detalii.
Nu scrie pentru a impresiona – aceasta este locul în care o mulțime de comercianți raman blocati. Ar trebui sa încercați sa expuneti central argumentele vanzarii. Folosind cuvinte mari sau încercând să scrieti într-un stil diferit decât vorbiți, este posibil să cădeți în capcana clasica in care clientul devine confuz. Nu te complica!!! Toate acestea ar putea fi reduse la ideea de baza scrisa si exprimata cat mai clar posibil. Nu vă faceți atat de multe griji in ceea ce priveste stilul de scriere; este mai important să expuneti faptele cheie. Faceți asta, și sigur castigati noi clienți cu cuvintele dvs.
Puterea unei strategii de conținut bine executate este colaborarea. Descoperirea povestii mărcii dvs. împreună cu alții din echipa dvs. poate fi cea mai eficientă modalitate de a face acest lucru. Dacă stabiliți cadrul conținutului dvs. (valorile de bază, mesajul transmis), lucrurile ar trebui să devina mult mai simple.
Nu subestimati importanta unui continut bun. Este, la urma urmei, ceea ce te situeaza cat mai sus în acele rezultate ale motoarelor de cautare. O mulțime de oameni se concentrează pe crearea unui site frumos și lasa conținutul scris pentru sfarșitul proiectului. Nu face asta. E o capcana!