Marketing digital

Concepte SEO

SEO este fundatia in constructia unui web site de succes. Avand in vedere ca aproximativ 51 % din traficul unui web site provine din cautarea organica, este evident ca atunci cand un web site apare in SERP (Search Engine Results Page) va avea un impact semnificativ asupra succesului general al traficului site-ului. SEO poate genera vizite pe site-ul tau, iti poate creste afacerea online.

 

Urmatoarele principii de baza SEO sunt o modalitate buna de a incepe drumul spre SEO de succes. SEO este deseori neconfortabilă de către companii, totuși, deoarece se poate simți descurajator pentru a obține un site optimizat, astfel încât acesta să apară la nivelul SERP. SEO este o forma mai putin atractiva de marketing, deoarece necesita adesea timp de asteptare pentru vizualizarea eforturilor depuse de dvs.

 

Cui te adresezi? 
In primul rand trebuie sa stii cui te adresezi inainte de a incepe planul SEO. Trebuie sa identifici clientii si sa intelegi nevoile acestora astfel incat sa pregatesti materialul potrivit. Poti cerceta piata pentru a intelege ce anume i-a adus pe website-ul tau. Blog-ul tau ii poate ajuta pe viitorii clienti in momentul in care incepe etapa de constientizare iar restul materialelor din web site-ul tau pot fi explorate in Calatoria consumatorului.

Ce vor sa citeasca?

Odata identificat publicul tinta trebuie sa intelegeti exact ce vor sa citeasca. Prin efectuarea cercetarilor de cuvinte cheie puteti sa identificati ce anume cauta si astfel sa imbunatatiti  relevanta cuvintelor.

 

Scrie continut valoros și usor de digerat


Inarmat cu subiectele potrivite si ințelegerea publicului ideal, acum trebuie sa creati continut proaspat. Atentia clientilor este mereu descrescatoare, astfel ca numai dupa 8 secunde se plictisesc. Trebuie sa te asiguri ca oferi o perspectiva unica, esti concis si furnizezi informatii digerabile in paragrafe scurte si usor de parcurs.

Faciliteaza cautarea informatiilor

Dupa ce ati pregatit si continutul web trebuie sa gasiti metoda de a-l face vizibil in fata publicului tinta.

Asigurati-va ca ati inclus cuvintele cheie de 5-10 ori in intregul continut. Inludeti si platformele dvs. de social media.


Ofera o experienta placuta

Odata ce publicul tinta a ajuns pe site-ul tau asigurate ca ii oferi o experinta placuta prin incarcarea rapida a web site-ului, imagini placute ce fac continutul mult mai atractiv. Numai o crestere de 1 secunda in incarcarea unui web site poate duce la scaderea conversiilor cu 7%.

 

Mentine o cautare simpla in web site-ul tau

Un potential client ajuns pe web site-ul tau trebuie sa stie in orice secunda in ce sectiune se afla. In cazul in care doreste sa afle informatii legate de compania ta trebuie sa gaseasca simplu butonul “Despre noi”. Adresele URL trebuie sa fie in mod similar bine structurate si sa indice pozitia exacta in site.

Incurajeaza conexiunea cu vizitatorii

Avand persoane ce viziteaza site-ul tau, iti doresti sa faci tot ce este posibil pentru a-i pastra in pagina. Cu cat o persoana citeste mai mult cu atat este mai usor sa construiasca o relatie cu tine si sa-i inspiri o companie si un brand de incredere. Atunci cand sunt pregatiti sa efectueze o achizitie au o inclinatie naturala spre compania in care au incredere. Pe masura ce petrec mai mult timp pe web site-ul tau, trimit de asemenea semnale valoroase catre motoarele de cautare, ca apreciaza si au incredere in continutul dvs. 




Urmareste evolutia website-ului tau  

Pe masura ce incepi sa efectuezi SEO pe web site-ul tau trebuie sa urmaresti derularea campaniei intr-un mod optim nu bazata pe intuitie si sentimente. Elementele cheie pe care doresti sa te concentrezi in aducerea mai multor potentiali client pe web site-ul tau sunt: 

Ratele de trafic pe canal
Rata de respingere
Ratele de conversie CRO
Cost pe conversie

 

SEO este cea mai importanta parte a oricarei campanii de marketing.


Autor