Info

Calatoria Consumatorului

   Călătoria consumatorului pana nu demult reprezenta un traseu simplu:
   Conștientizare – Intentie – Achizitie si cu putin noroc pentru proprietarii de business reveneau circular in acelasi punct. Mediul online insa a transformat aceasta calatorie într-un labirint complex de puncte si fire încrucișate.
   Cu 3.6 miliarde de utilizatori ce folosesc internetul, călătoria cumpărătorului începe acum și, pentru multe industrii, se termină în peisajul digital. 71% dintre consumatori încep etapa Descoperirii și 74% încep etapa Explorarii cu o căutare online. Concentrându-vă atenția asupra modului în care apare marca dvs. în rezultatele motoarelor de cautare. Aveti posibilitatea reducerii caracterului coplesitor al călătoriei moderne a cumpărătorului prin oferirea conținutului potrivit publicului potrivit în fiecare moment al călătoriei.

   Cu toate acestea, chiar și o simplă căutare Google a devenit complicată. Cumpărătorii nu mai obțin aceleași rezultate cu aceiași termeni de căutare. În schimb, rezultatul fiecărui individ este personalizat în funcție de tipul de intenție, de dispozitiv, de locație, de oră și de orice alt istoric de căutare trecut.
   Structura paginii cu rezultatele căutării motorului de căutare (SERP) este, de asemenea, susținută pentru apucări. Există acum 50 de elemente SERP diferite și un număr infinit de combinații în care Google înțelege intenția fiecărei căutări de a prezenta cele mai relevante și mai utile informații.

  • Text Hover

   De exemplu, în cazul în care utilizatorul pune o întrebare, Google ar putea să acorde prioritate unui răspuns rapid, secțiunea evidențiată în partea de sus a SERP ori de câte ori un utilizator întreabă o întrebare care caută informații, cum ar fi “Cum să …” sau “Ce este …”. Sau când o locație pare a fi rezultatul cel mai potrivit, cumpărătorul va vedea o vizualizare de tip Local 3-Pack ce contine companiile din apropiere care oferă exact ceea ce caută.

Asteptarile cumpărătorului

   Toate acestea au transformat mentalitatea cumpărătorului. Ei se așteaptă acum să vadă numai cele mai relevante rezultate de căutare. Dacă brand-ul tau ofera aceleasi raspunsuri si nu o abordare personalizata, in fata celor mai puternici consumatori, ai numai de pierdut. Iata trei modalitati de a capta atentia consumatorilor:

Stabiliți ceea ce cauta de fapt oamenii

   Nu presupuneți că ei folosesc aceeași limbă ca și dvs. Este esențială stabilirea termenilor relevanți pe care cumparatorii le caută cel mai mult.

Creați conținut pentru diferite tipuri de căutare

   Cuvintele folosite în căutare sunt adesea un indicator al locului în care un cumpărător se află în călătoria lor și trebuie să creați conținut relevant pentru fiecare tip:
   “Cum” / “Ce” – Cumpărătorul își începe călătoria căutând informații despre o categorie. Aceasta este ocazia dvs. de a deveni un răspuns rapid și de a produce conținut de categorii interesante.
   “Recenzii” / “Cel mai bun” – Cumpărătorul este interesat și acum ia în considerare opțiunile. Ajutați-i să creeze conținut de comparare a mărcilor și să promoveze comentariile dvs. bune și studiile de caz.
   “Cumpărați” / “Comanda” / “Descărcați” / Termenul de marcă – cumpărătorul este gata să facă o achiziție. Închideți afacerea, afișându-le paginile de produse și asigurându-vă caracteristicile mărcii dvs. în Google Imagini și în pachetul Local 3-Pack

Optimizați-vă locul în rezultate

   După ce înțelegeți intenția fiecărui cuvânt cheie direcționat, puteți maximiza efortul dvs. organic prin gruparea cuvintelor cheie în trei categorii:
   Mentineti – termeni a căror rang înalt trebuie să îl mențineți
   Optimizați – termeni în care puteți obține un clasament mai înalt cu unele modificări minore
   Creați – termeni pe care nu vă clasificați și trebuie să vă îmbogățiți cu conținut nou
   Țineți pasul cu tehnologia
   Motoarele de căutare din lume nu rămân neschimbate, prin urmare călătoria cumpărătorului va continua să evolueze. Folosind o tehnologie de vârf a industriei, echipa ScriemCodat va poate oferi posibilitatea de a tine pasul si de a fi chiar si cu doi pasi inainte.

Autor