Info, Marketing digital
7 Sfaturi de a creste rata conversiei
Deci ai website-ul perfect de eCommerce pentru afacerea ta. Iti reprezinta perfect brand-ul, produsele si serviciile tale afisate exact cum ar trebui sa fie. In plus, ai facut tot ce trebuie sa faci pentru a optimiza site-ul tau pentru cea mai buna cautare in motorul de cautare … nu?
Exista insa lucruri pe care le poti face pentru a creste rata de conversie:
1. Livrare gratuita
Doar 1% din clienti finalizeaza un checkout fara sa bage in seama costurile de livrare. Daca iti poti permite, este ideal sa poti oferi livrare gratuita pentru produsele comandate pe website-ul tau. Faceti tot ce puteti pentru a oferi livrarea gratuita, eventual pentru o anumita suma minima a cosului de cumparaturi.Clientii urasc sa plateasca sume mari pentru livrare.
2. Recenzii pozitive
Clientii online sunt din ce in ce mai priceputi si sunt reticenti in a face achizitii fara a citi recenzii pozitive asupra produsului sau serviciului pe care il cumpara. Daca sunteti o afacere nou infiintata, incercati sa obtineti recenzii de la clientii dvs., dupa ce primesc produsele sau utilizeaza serviciile dvs.
3. E-mailuri trimise clientilor ce au abandonat cosurile
Utilizand tehnologia de automatizare a marketingului, este posibil sa trimiti e-mailuri clientilor tai, ce au adaugat articole in cosul de cumparaturi, dar nu au finalizat procesul de achizitie.
Clientii pot adauga articole in cosuri pe mai multe site-uri de comert electronic, deoarece compara produse si servicii de la diferite companii. Un email rapid care le aminteste de elementele pe care le-au adaugat in cosul lor pe web site-ul dvs., ii poate responsabiliza. Le reaminteste ca acestia nu au finalizat procesul de plata cu dvs.
4. Salvati cosurile abandonate
Este o idee minunata sa salvati cosurile clientilor cat mai mult timp posibil. Clientii pot compara preturile si recenziile pe mai multe site-uri diferite de eCommerce pe o perioada extinsa de timp, ore, zile, saptamani sau chiar luni, in functie de angajamentul financiar.
Daca trebuie sa-si caute articolele din nou atunci cand decid sa se intoarca pe site-ul dvs. de eCommerce pentru a-si finaliza achizitia, este posibil sa ii deranjeze.O solutie excelenta ar putea fi sa mutati obiectele abandonate in cos la elementele salvate sau lista de dorinte ale clientilor, astfel incat sa le poata gasi cu usurinta.
5. Ponderea pentru reduceri
Dupa livrarea gratuita, un factor motivant pentru finalizarea platii, este reducerea.
Oferind clientilor o reducere, aveti sansa de a transforma vizitatori in potentiali clienti. Reducerea este un stimulent suplimentar pentru finalizarea platii.
6. Abonarea la newsletter-ul dvs.
Le puteti oferi o mica reducere, un ebook gratuit, in schimbul abonarii la newsletter-ul dvs.
Colectarea datelor clientilor va ajuta sa le reamintiti de produsele dvs. sau pur si simplu sa-i informati de noutatile aparute pe website-ul dvs.
7. Preturi dinamice
Prin afisarea unor preturi diferite unor clienti diferiti, in functie de comportamentul lor istoric de cumparare, puteti incuraja clientii sa finalizeze platile, dar si sa va mariti marja in unele cazuri.
Unii clienti sunt intotdeauna fericiti sa plateasca pretul integral, unii clienti prefera sa fie primii care au cumparat un produs nou, iar unii vor cumpara doar produse care sunt reduse. Prin cunoasterea diferitelor tipologii de clienti, ii puteti servi cu materiale de marketing mai inteligente si pentru fiecare client veti avea cel mai potrivit pret.
Echipa ScriemCodat este experta in tehnici de conversie in eCommerce. Daca doriti mai multe sfaturi sau informatii despre oricare dintre tehnicile sau strategiile de mai sus, va rugam sa luati legatura cu noi!